Tema: Re: Padangos - žiema artėja
Autorius: Niccolo
Data: 2010-09-21 21:42:59
eilinis paprastas maršrutas... o lenkų meteorologai sako, kad ateinanti žiema bus šalčiausia per paskutinį tūkstantmetį... A, jo, šitą, a aiškiaregių newsgrupo nėra čia? Arba bent jau šustrų meteorologų? :-)
O jei rimtai tai ačiū, jei niekas geriau nepasiūlys - taip ir darysiu.. O kas, beje, tie reifendirekt yra? Vokiečiai kažkokie? Rimti jie, ar sandėly užsigulėjusias pardavinėja, ant šono sandėliuotas?