Tema: Re: Padangos - žiema artėja
Autorius: roniz
Data: 2010-09-21 21:19:20
sugalvoji pinigu suma, kuria gali skirti padangoms, eini i jau mineta
reifendirekt.lt ir ziuri, ka jie siulo, ten
ir testu vertinimai yra iskart prie padangos. Kai daugmaz susirandi,
pasiziuri kiek lt parduotuvese kainuoja
analogiska padanga ir jei nerandi uz ta pacia kaina ar pigiau - darai
uzsakyma reifendirekt.
Kuo daugiau pinigu padangoms skirsi, tuo bus lengviau issirinkt, nes
brangesnes kaip ir nebus jau sudinos,
tuo labiau kad motera vazines eiliniu paprastu marsrutu.