Tema: Re: Dar vienas mitas - apie pezho 2.2 HDI
Autorius: Ziogas
Data: 2010-09-16 15:28:37
> Purkstukai issiima tik su galva ir tik tuomet, jei ant ju nuolatos patenka
> dregme (del konstukciniu "ipatumu" pas kai kuriuos tam tikro laikotarpio
> PSA gaminius taip jau yra)

Na del vandens jau parasiau, kad mano nuomone vanduo jokios itakos nedaro,
bet labai nesigincysiu.
O tas ,,issima su galva'' tai irgi nieko gero, nes tam, kad nusukti galva,
reikia nuimti voztuvu dangteli, kuris yra kartu ir isurbimo kolektorius. O
kad nuimti voztuvu dangteli, reikia pirmiau istraukti purkstukus. Jei
purkstukai neissitraukia, reikia sudauzyti voztuvu dangteli, tada gali
nuimti galva.
Vienu zodziu, visais atvejais sudinai gaunasi.