Tema: Re: Dar vienas mitas - apie pezho 2.2 HDI
Autorius: Ziogas
Data: 2010-09-16 15:24:44
> Is kokiu 5 zinomu atveju visais pavyko istraukti be didesniu bedu. Tiesiog
> su raktu sukineji purkstuka i sonus ir trauki lauk.
> Konstrukcija tiek 2,2, tiek 2,0 tokia savotiska, tikrai yra galimybe
> kauptis vandeniui aplink purkstuka.

Is man zinomu 2 atveju, pavyko istraukti tik viena purkstuka. Variantas
sukineti i sonus visiskai nepadejo, nes purkstukas nei krust.
O vanduo aplink purkstuka manau visai ne prie ko, nes po vandalisko
isikisimo (supjaustyta galva) purkstukus pavyko isvaduoti, tai matosi, kad
visa laikyma sudaro suodziai ar kazkas panasaus nuo detgimo kameros puses.
Nuo variklio virsaus jokiu rudziu ar kazko del vandens blogo nepastebeta.