Tema: Re: COMM. Nuomojamas 9-vietis autobusiukas Opel Vivaro dyzelis
Autorius: vgjn
Data: 2010-09-16 12:25:18
On Thu, 16 Sep 2010 12:10:51 +0300, eimaz wrote:

> tokiu zodiniu rezervuotoju vasara buna i diena ne po viena. tad nelabai
> kuo ir nustebinot.
> rezervacija ivyksta tik pervedus uzstata, taip yra nurodyta ir puslapio
> nuomos salygose. idomu kaip tas KAZKAS kitas sugebejo rezervuot, o jus
> ne? galiu paasikint paprastai (bent kaip daznu atveju buna). matyt
> norejot apziuret kemperi, kuris tuo metu buvo isvykes ir laukete kol jis
> sugris is keliones. per ta laika atsirado nuomininkas, kuriam uzteko
> pamatyt nuotraukas, jis pervede avansa ir viskas. klientams visada
> [...]

klausyk, nuomotojau. aiskiai  buvo pasakyta "vaziuoju pas tave, vezu
pinigus". apie "kemperi, kuris tuo metu buvo isvykes" TU nei zodzio
nesakei. TU neturejai laiko. o ir siaip, per 5 dienas galima nors karta
raga pakelt.
teismais grasint ne mano iprotis. jei galiu truktelt per teismus, tai
niekada apie tai neperspeju. megstu daryt staigmenas. o ir ne tas
atvejis, kad per teismus tampytis. laikas brangesnis.
tokiems veikejams visada dariau ir darysiu "gera" reklama. ;)