Tema: Re: COMM. Nuomojamas 9-vietis autobusiukas Opel Vivaro dyzelis
Autorius: vgjn
Data: 2010-09-16 11:47:34
On Thu, 16 Sep 2010 11:01:03 +0300, KEdas wrote:

> O kas nutiko?

jei gerai atsimenu, 5 dienas niekaip negalejo parodyti kemperio/pasiimti
uzstato/pasirašyti sutarties.
po pirmo skambucio i klausima "ar nebus taip, kad kazkas pasiims ta
kemperi, kol mes lauksim susitikimo su jumis. norim siandien apziuret,
palikt uzstata" buvo pasakyta "ne. tiesiog as dabar labai uzsiemes.
rezervuosiu jums kemperi  ir be pinigu. greit susitiksim - viska
sutvarkysim". galvoju, vyras pasake, vyras padarys.
kaip ir sakiau, tas "greit" - tai 5 dienos, per kurias "pardavejas"
ragelio nepakele nei karto, tik 3 diena atrase SMS: "siuo metu esu
isvykes".
kada 5 diena kemperis puslapyje pasidare "rezervuotas" tapo idomu, KAM
jis rezervuotas :) taip, jus atspejote - rezervuotas KAZKAM, bet ne mums.
ryslaus atsakymo, kodel taip atsitiko taip ir neisgirdome. net normalaus
"atsiprasome" nebuvo.
pasiunteme tokia kontora ant 3 raidziu, pasiememe kita kemperi ir labai
neblogai pasivazinejome.