Tema: Re: rekomenduojamas 4wd
Autorius: xyx
Data: 2010-09-13 23:46:39
grandines tiems kas megsta bovytis...

pas tave ten kalniukas statokas ir manau nevalomas ziema.
manau tiek viens tiek kits variantas apylygiai- tugi nepirksi lietuvoj
nudrengto...o tris lizinginius metelius atlaikys tie dugnai!

nevalomuos keliuos autbackas su savo prosvaiste mini privaluma turetu, bet
apsauga iki pat bamperio krasto vistiek siulyc pasidaryt- nemalonu kai ledai
ir kitks sh bumperi kramto...