Tema: Re: rekomenduojamas 4wd
Autorius: Deivis <deivis @ autos . lt>
Data: 2010-09-13 16:28:50
pas mane panaši situacija ir bėda. pernai buvo ir grandinės pirktos -
patikėkit pliusas nekaifuoja landžioti po purvinais ratais dedant grandines
:(
Žinoma dar reikia papildomos aprangos tam reikalui ir t.t.

Aš svarstau 2 variantus - subariką arba aubi quattro. Kadangi prisižiūrėjau
subarikų korodavusiais dugnais labiau krypstu į audinę. vat ar gausim šio
amžiaus kvatrinę a4 už panašią sumą dar nežinau...

--
Deivis [persona], Vilnius
Accord '03 AT Sport

"Tomas"  wrote in message news:i6l80k$ee5$1@trimpas.omnitel.net...

Norgej praejusia zhiema buvo labai nesunku surast vietu, kur be grandiniu
ishvis geriau nelyst, nesvarbu 4wd ar koks ten.
Siulau vietoj 4wd pasiimt grandines, nemazhai turetu susitaupyt, jeigu
ekonomija rupi, o 4wd yra skirtos ne taupymui.