Tema: Re: Renault Twingo 95m.
Autorius: Tomas
Data: 2010-09-09 09:34:21
2010.09.08 21:26, cD-r0m rašė:

> Tepalu ryja, pries menesi supyle 1L, dabar jau ant ribos.. vienas
> amortizatorius panasu kad neveikia, spyruokliuoja ganetinai.. Technikine
> praejus pries kelias savaites (ar lengva dabar pirkt technikine?).

Maždaug prieš pusmetį pardaviau savo Lancia Deltą. Tepalus rijo visą
mano eksploatacijos laiką, pardavimo metu jau žiauriai ūžė vienas
guolis, kėbulas buvo kiek aplamdytas ir apibraižytas (tokią pirkau,
tokią ir pardaviau) - žodžiu auto reikalavo "investicijų", kurių sau
leisti negalėjau, taigi atsikračiau. Bet TA su ta Lancia visada
praeidavau sąžiningai, be jokių pirkimų :)