Tema: Re: Citroen Xsara Picasso
Autorius: Glebas
Data: 2010-09-08 15:58:15
Nesinervuoju.
Diagnostiką varyčiau būtent pas Veho vien dėl galimybės sužinoti kiek
prabėgo per garantinį.
Nežinau, gal ir kiti gali servisai prisijungti ir papasakoti apie pagalvių
kiekius ir panašius dalykus, bet va pirmąsias ridas sužinoti visai įdomu.
Visą kitą lyg ir paminėjau į ką atkreipčiau dėmesį...
Ir apskritai, pasiskambyti kewlei ir pasiklausti, gal turi normalų variantą
su tikra istorija - daug paprasčiau viskas gali būti.

"rrr" <rrr@rrr.rrr> parašė naujienų news:i680vl$vjb$1@trimpas.omnitel.net...