Tema: Re: Citroen Xsara Picasso
Autorius: Velnias
Data: 2010-09-08 13:26:04
Seip puse b moteriai vazinet. Ziureciau HDI dyzelius del tylaus darbo ir
ekonomiskumo. Benzinai nelabai ekonomiski ir ziema uzknisa su savo "majonezo
gamyba". Variklius situos jau visi supranta, hidraulikos nera, detaliu
naudotu is anglijos srotuose pilna. Uz francuziska konkurenta Renault Scenic
Pikasas man labiau patiko. Dar Opel Zafira cia butu i tema, bet moterims
Pikaso grazesnis :)