Tema: Re: vagishiu super auto
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-08 11:37:52
Nu ten is nuotrauku panasu, kad smailiu kampu i tas duris pataike, tai
turbut ir be maktoflekso i salona kazin ar butu jos papuolusios. O siaip
visai realu, kad makrofleksas gali sustabdyti ekspansines kulkas, kokias,
visai tiketina, naudoja pareigunai, na jei nesustabdyti, tai padaryti is ju
"grybus", kurie jau nepramustu vidines apdailos. Tokios kulkos padaro
daugiau zalos tam, i kuri pataiko, bet yra zymiai saugesnes aplinkiniams,
nes zymiai maziau rikosetuoja ir nera tokios skvarbios.