Tema: Re: vagishiu super auto
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-09-08 09:51:56
 Aha, man irgi uzkliuvo sita vieta. Blemba, deda kazkokius sarvus, simtais kilogramu sverencius, o cia, pasirodo, tik makroflekso tereikia pripurksti ir turi nepersaunama auto! O dar ir skardos nebarska po to, gali garsiai bumciko klausyt! Zodziu, vieni pliusai, einu pirkt makroflekso. Pofig, kad po to langai neatsidarys :)