Tema: Re: "draugiski" kaimynai
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-02 13:35:10
nu paziuresim kaip bus. galesiu tesini parasyti. siandien vakare bandom su
jais pasikalbeti ir pasikabinti.

o kas liecia iskabas - ar reikia derinti jei as ja kabinu ant garazo sienos?
t.y. visai ne prie kelio, tik prie ivaziavimo i garazu viena is boksu? ant
galinio garazo sienos?

o kita butu pastatoma prie kelio? sake pastatomai jei ryte padedi vakare
pasiemi tai leidimo kaip ir nereikia..