Tema: Re: "draugiski" kaimynai
Autorius: Renookas
Data: 2009-04-01 18:26:13
tai garazas yra tarp visu garazu, na garazu masyve - kaip ji isryskinsi kad
nuo gatves matytusi? O iskaba norime pakabinti ties isukimu i boksus ir
konkreciai ties savo garazu, o kita prie kelio pastatyti. tai va ir
problema - jie nesutinka nei su viena is tu iskabu, nes tai gali uzkliuti
tvarkos sergetojams ir jie apsilankyt gali...

As dirbu legaliai tad neturiu noro slapstytis. Aisku jie glai atsisuti mums
tiek klientu kad iskabu nereiktu tada busime patenkinti - ir iskabu nebus ir
mes uzdirbsim:)