Tema: Re: B kategorija - savarankiškai
Autorius: Renookas
Data: 2010-08-30 15:43:20
tik nesusireiksmink taip.. kad ten nusirases 8 gauni tai nesi dievas.
nereikia aiskinti kad visi destytojai nieko nepasako per paskaitas ir visi
oho kryziazodzius sprendzia. Akivaizdu kad paskaitose nebuves. gal tu ir
sugebi viska savarankiskai pasiruosti, as ir taip univera baigiau kaip tu,
bet tikrai nesijauciu geresnis uz tuos kurie lanke paskaitas. Tegu ir egzus
kai kuriuos prasciau kai kuriuos geriau uz juos laikiau, bet tikrai nereikia
taip nurasyti paskaitu. lyugiai tas pats ir su vairavimu. niekas nesako kad
neimanoma islaikyti savarankiskai pasiruosus. bet yra naudos ir pamokose. O
jau kad nepasirinkti lievos mokyklos tai lankyk normaliai, kur tikrai zinias
perteiks o ne vien knygele paskaitys.