Tema: Re: B kategorija - savarankiškai
Autorius: Tomas D.
Data: 2010-08-27 16:36:49
As dieniniam mokausi, nueinu i koliokviumus (ka jie vadina tarpiniais
patikrinimais) ir i egzaminus. Kas keisciausia, yra destytuvu, kurie uzh
visas lankytas paskaitas duoda +1 prie egzamino ir nemazai studentu eina i
tas paskaitas vien del to, atsineshdami OHO kryziazodzius. Finale is egzo
gauna vos 4, prie jo dar +1 del lankomumo ir islaikyta. As gaunu ne maziau
8, tai kuris ish musu daugiau zino? Mano nuomone regitroj egzai yra visai
neblogi ir jei ta pana savarankiskai juos islaikys - ji pilnateise
vairuotoja, nes itariu dazniau nei kas antras ta pacia mokykla pabaiges
vistiek neislaiko. Is esmes reiktu ir mokyklas uz kiaushu kabint, jei pvz
per menesi nei 50% ja baigusiu neislaiko egzamino. Biznis cia yra, o ne
mokymas.