Tema: Re: Citroen Xantija vs Peugeot 406
Autorius: Neratoblogo
Data: 2010-08-20 09:35:09
Sunku pasakyti kaip yra tavo konkreciu atveju. Visko pasitaiko. Tik
tokia sysioti linkusia masina ir as bijociau eksploatuot.
O kokio lygio korozija? Visuose kiek turejom XM'u vamzdeliai buvo siek tiek
parudyje.
Bet trukinejo naujausiame. Tame, kurio vamzdeliai is paziuros buvo
geriausios bukles.

Tik griztant prie topic'o. Xantia su XM negalima lyginti.
Mano asmenine nuomone Xantia gerokai paprastesnis ir tuo paciu daug
patikimesnis automobilis.

Nors apskritai, normaliam vaziavimui geriau jau butu ziureti i C5, pagaminta
po 2004 metu.