Tema: Re: Citroen Xantija vs Peugeot 406
Autorius: HDi
Data: 2010-08-19 14:37:12
ir tarp geru masinu bug'ovnu pasitaiko...
matai xantijai hidraulika kainuotu dafiga, galiu pasakyti, pazystamas turejo
94xantia, parejo hidraulika tai sukiiso 4,5klt tai ka as zinau aisku
veiksmas vyko 3-4m atgal.
plius citrinose elektronika nelaiko. pezuose irgi sako, bet kalbu is savo
varpines, rimtu bedu nera buve, o ir smulkiu apart oksidavusiosio kontakto
del vandens patekimo nebuvo.

plius jei man reiktu keist amorcius nemanau,kad visu 4iu kaina su darbais
virsytu 1,2klt
na tai skaiciuokit