Tema: Re: kibiriukas iki ~16klt?
Autorius: svyt
Data: 2010-08-25 18:49:50
visu pirma bvaziuodamas antra kai gali vaziuot pirma eismo juosta pats esi
pazeidejas. gryzau cia pries kelias dienas i lietuva, pirmas kas nustebino
kad tiek daug vaziuojanciu be reikalo antra juosta, su tokiais iprociais
gotu policininkas paaiskintu pinigiskai taisykles., ko tai ten nera iprocio
kitiem trukdyt virsyt greiti pvz remontuojamuose ruozuose.

--
vyt/ /