Tema: Re: kibiriukas iki ~16klt?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-08-17 13:56:36
"0.5 B" <gadamynas@gmail.com> wrote in message
news:i4dl96$o83$1@trimpas.omnitel.net...
> lochas, kas nesugeba is antros i pirma pasitraukt, jei yra vaziuojanciu
> greiciau

O gal tai pilietis, kuriam ne pochui pazeidimai, avaringumas, ir jis tokiu
teisetu budu sutrukdo toliau vykdyti nusikalstama veikla, a?  Jei  per zemai
skrendantis lochas bus priverstas sumazinti greiti, nes uzimtos abi juostos
vaziuojanciu max leidziamu greiciu, gal bus isvengta sekancioje sankryzoje
ar posukyje poros lavonu, a?  Nepagalvojote, ponas??
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5372 (20100817) __________

http://www.eset.com