Tema: Re: Signalizacija...stogo bagažinei
Autorius: Martynas | www.bagazines.lt
Data: 2010-08-13 12:50:30
Sveiki,

mes irgi mastem apie galimybe kazkokios apsaugos isigijimo, nes yra nupute
kelias dezes.

Is to ka ziurinejausi, pigiausias / paprasciausias budas pasirode is Deal
extreame atsisiusti koki nedideli devaisa su judesio arba vibro davikliu
kuris zviegtu atidarius. Bet geriau pamascius masinas nusiveza su visom
sugnalizacijom, tai dezei kazkokiu stebuklu neprigalvosi. Viena karta
nubaidysi, kita kart ateis zinodami kad su signa ir tam pasiruose.

Todel, atmetant NG asmeniskumus, ukw teisybe sako. Norint, kad nedingtu,
geriau nepalikinet, nes gera deze nepigiai kainuoja, ir visgi pigiau nestis
namo.

Dar vienas dalykas kuris siek tiek atgrase nuo signalizacijos diegimo, tai
kad vezantis daiktus signalke reiktu saugot, kitaip laiko klausimas kada ja
nulauz isireme kokie slidziu batai ar dar kaip suvarys.

Tokie pamastymai.

--
Pagarbiai,
Martynas