Tema: Re: Signalizacija...stogo bagažinei
Autorius: Joy Division
Data: 2010-08-13 11:36:40
o gal tokia ideja - jei esama signulka turi laisva inputa - pasiorganizuot koki aiskiai matoma kontura apjuost bagazine, kad jos neiseitu atidaryti jo nenukirpus, ir laidelius nuo jo per langa ar per duru gumas laikinai numetineti laidukais i pasidaryta fishke viduje.. konturas (is kokios tvirtesnes vielos) bus matomas - gal pirmiausia ji nores panaikinti ir kirps..? nu anyway  -cia tik kokia tai ideja pamastymui..
kitas variantas - gal visas kniedes, metaline spynele i kontura ir bandyti detektuoti prisilietima prie ju..?