Tema: Re: REQ nuomones apie Panther dviracius
Autorius: Velnias
Data: 2010-08-12 22:22:54
Tai jau ne tesdraivinau, o draivinu. Ispudziai ka as zinau, normalus, kaip
uz tokia akcijine kaina nelabai kas geriau iseina is nauju. Tiesa pries tai
turetas Panther vaziavo niekuo neblogiau. Del dydzio tik su mano 192 ugiu
jis taip jau ant ribos - nors apsizergus stovint iki keushu apie 5 cm ir
lieka kaip priklauso pagal standarta, bet i ilgi jis kazkoks biski
trumpesnis negu kiti, bet tas is esmes netrukdo. Su kokiu 180-185 ugiu butu
visai pats tas.
O seip tai nesunkus, patogi sedyne, reguliuojamas vairo kampas, Alivio
pavaros priekyje/gale, geros rankeneles perjungimo, ratu ir sedynes greito
atleidimo fiksatoriai. Iki pilnos laimes truksta rakinamos shakes. Visumoje
savo kaina manau atgroja.