Tema: Re: Lexus IS?
Autorius: ukw
Data: 2010-08-06 00:45:54

"Lukas" <lukas@lukas.lt> wrote in message
news:i3faog$p26$1@trimpas.omnitel.net...
> gerai, prabanga, ne prabanga- sakysim uztenka kokybisku interjero
> medziagu. grozis - subtilu, nediskutuotina.
> kaip is tech puses, valdymas?

kokiu dar kokybisku interjero medziagu.  ten visishka birbyne, be jokios
garso izoliacijos ir su tokio lievumo salono apdaila, kad turbut net KIA
geresniam lygyje. salone vietos mazoka net man (177cm ir 80kg).  apie
galines keleivio vietas nekalbesime.

apie vaziuokle galiu pasakyt, kad eilinis kratytuvas. kad ishlystu kokios
didesnes vaziuokles bedos - nzn. ner tokia sena masina. apie varikliu gama
ir pavaru dezes nezinau nieko.  sakau, teko tik pasivezinti.

daugiau nieko protingai argumentuoto neturiu ka pasakyt. jei ziuret I nauja
toki lexusa, tai mano galva labai overpraisintas shudas.