Tema: Re: Lexus IS?
Autorius: Lukas
Data: 2010-08-06 00:43:48
blia dabar prisiminiau tuos dazniausiai matomus personazus islipancius
is kregzdziu:))  ENtelekto nesuzaloti veideliai, kvazi prabangiais D&G,
RICH ir kitu kuo masyvesniu brandu raidem turginiais apdareliais
pasidabine pasaulio uzkariautojai nerodantys pagarbos niekam.

ir seip daug daug kitu visiem gerai zinomu keliu ereliu istoriju