Tema: Re: autobagazine
Autorius: skaitytojas
Data: 2010-07-27 16:37:58
taip, taip, cia tipinis atsakymas is paslaugu/prekiu pardaveju puses. Nepaisant to , kad zinau visas buhalterijos vingrybes ir pridetiniu islaidu gausa, taciau man kaip vartotojui taip skaiciuot yra gerokai paprasciau , nei galvot kiek dart ten direktoriui, jo skretorei, vadybininkui, telekomui, draudimui, patalpoms ir kitam biesaui reikes sumoket, kad po visko dar gauti kazkoki pliusa is bagaziniu nuomos. Be to gi krize ant Lietuvos (pasak ziniasklaidos priemoniu ir Kubiliaus biudzeto), norit pasakyt kelioniu biznis ir kelionems skirto inventoriaus paklausa nei kiek nesumazejo lyginant su praeitais-uzpraeitais metais?