Tema: OT: kaip kovoti su komunalininkais?
Autorius: DK
Data: 2010-07-26 16:15:47
Istorija tokia:
per karščius trūko šalto vandens vamzdis daugiabutyje, atrodytu viskas 
naturalu ir įprasta - trūko vamzdis, iškviečiama avarinė tarnyba, jis 
sutvarkomas ir viskas teka sava vaga toliau, tačiau ne šį kartą. Avarinė 
tarnyba gedimą diagnozavo, o vamzdį sutvarkyti perdavė namą 
prižiūrinčiai komunaliniai bendrovei "Verkių ūkis", čia ir prasidėjo 
linksmiausia dalis - gedimas įvyko savaitgalį, tad logiška, kad darbas 
turėjo prasidėti pirmadienį. Tačiau pirmadienį nieko neįvyko. 
Pasiskambinus antradienį dispečeris pranešė, kad gedimas tikrai yra 
užregistruotas ir santechnikai turi atvažiuoti sutvarkyti. Antradienio 
vakarą atsukus šalto vandens čiaupą neiškrito nei lašas vandens. 
Procedūrą pakartojame trečiadienį - tas pats. Skambiname ketvirtadienį, 
mus dar kartą patikina, kad gedimas yra perduotas santechnikų komandai, 
ir šią dieną viskas bus pabaigta tvarkyti. Sulaukiame ketvirtadienio 
vakaro... Penktadienį skambiname vėl - šį kartą atsiliepia kitas 
dispečeris, kuris labai nustemba, sužinojęs, kad mūsų name yra 
vandentiekio gedimas ir duoda atsakingos vadybininkės telefono numeri. 
Dabar nustemba vadybininkė, kad gedimas dar nepašaltinas, ji pataria 
kalbėtis su statybos-technikos darbų skyriaus vadovu. Skambiname šiam 
vadovui, šis žmogus pareiškia, kad gedimas žinomas, bet jie laukia vieno 
iš mūsų kaimyno surinktų 5-6 aukšto kaimynų telefono sąrašo, kad jie 
galėtų susitarti, kada atvažiuoti!!! Poto žmogus mane dar ir "nuramino" 
- ko jūs nervuojatės, šaltas vanduo juk vonioje yra. Pasitikslinu ar 
žmogus suvokia ką kalba, pasirodo suvokia, bet labai nustemba, kad 
užsukus stovą vanduo išvis nebeteka. Šio žmogaus kompetencija sukelia 
pasipiktinimą, o ne abejonęs. Kadangi laikrodis tuo metu rodė ~14.50, 
man buvo palinkėta gero savaitgalio.
Nuėjus pašnekėti su kaimynu, kuris buvo nurodytas kaip atsakingas 
savanoris - atėjo eilė nustebti jam - pasirodo šis žmogus pirmasis 
pastebėjo gedimą ir iškvietė avarinę, bet jokių telefono sąrašų niekam 
nežadėjo...
Bandžiau ieškoti ir Verkių Ūkio vadovo, tačiau nesėkmingai. Klausimas - 
kur toliau - Savivaldybė, Vartotojų Teisių apsaugos tarnyba?

P.s. Gal atrodytų juokinga problema, tačiau praeitais metais buvo 
analogiška problema, be šalto vandens vasarą sedėjome daugiau nei mėnesį 
- dvi savaites Verkių Ūkis ieškojo gedimo, poto dvi savaites bandė įeiti 
į butą, kuriame buvo gedimo šaltinis - buto savininkas motyvavo tuo, kad 
pas jį brangus remontas ir jis neleis griauti virtuvės sienos. Po dviejų 
savaičių karų komunalininkai rado, berods kažkokį ATPK straipsnį, pagal 
kurį iškvietė policiją, ir šie paaiškino savininkui kas gresia, jei 
nebus leidžiama pašalinti gedimo. Bijau, kad ir šį kartą bus kažkas 
panašaus, tik dabar esmė ta, kad per savaitę komunalinkai taip ir 
neatvažiavo net pasidomėti.