Tema: Re: opel astra 1.7 CDTI 2006 +/-
Autorius: esquires
Data: 2010-07-15 11:03:52
pliusai:
- pigus kilometras
- patogus vairas
- remonto daznumas ir kaina nevargina

minusai:
- variklis gali daugiau, negu pakaba leidzia
- ergonomikos supratimas pas opelio konstruktorius gerokai iskrypes
- subjektyvu, bet interjero dizainas nuo pirmos astros nepazenge, antra buvo
per tamsi, bet ne tokia nuobodi
- interjero medziagu pablogejimas lyginant su ankstesne karta ryskus
- galiniu duru forma neprotinga.
- siaip masina grubiai pagaminta, kibiriskumo lygis labai aukstas
- garso izoliacija konkuruoja su japoniskais kompaktais

opelis dziaugesi su sita astra padejes i vieta golfa. gal su mk1 lygino, nes
tiek iki mk4, tiek iki mk5 sitai astrai laaabai toli.