Tema: Re: opel astra 1.7 CDTI 2006 +/-
Autorius: svk
Data: 2010-07-15 10:51:00
Man nepatinka keli dalykai:
- pernelyg garsiai burzgia variklis ir net turbinos švilpimas gerai girdisi;
- gale sėdintiems, ypač jų kojoms šios auto dizaineriai pagailėjo vietos
dizaineriai - mašina lyg ir nemaža, bet gale tai vos kojas įkišti gali;
- galėtų kiek mažiau sriaubti dyzelį - man mieste apie 7 vidurkis gaunasi;
- pagailėta dėtuvių smulkmenom ir net gėrimo buteliuko nėra kur
normaliai pasidėti;
- Pasidaro gana kieta, jei padangas priputi pagal reikalavimus;

Pliusai:
- Atrodo bent jau man neblogai (universalas pas mane);
- Traukia neblogai;
- Kelionėje pakankamai talpi (penkių asmenų šeima su krūva daiktų porai
savaičių ir dar FR sugebėjome >40 butelių vyno vietos surasti :) +
pakaba atlaikė.
- 25kkm per metus - kol kas be kaprizų, tpfu tpfu tpfu.
- neblogas kelio apšvietimas naktį (lempos didelės, tai taip ir turėtų
būti);
- priežiūra nebrangi sąlyginai firminiame servise;
- kai ateis laikas išsiskirti - irgi neturėtų būti labai sunku.