Tema: Re: del turbinos
Autorius: kastisv
Data: 2010-07-11 12:48:33
posakis "fordas ne masina" sukelia abejoniu del psakiusiojo protiniu
gebejimu.  kad fordas prastas auto turbut zino kiekvienas, taciau tokiais
posakiais kaip marko nesisvaisto.
ir nereikia cia fordu lygint su skodom ar pan. juos reikia lygint su
kinietiskais gaidziais :)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5268 (20100710) __________

http://www.eset.com