Tema: Re: Automobilis is USA
Autorius: Hollow
Data: 2010-07-09 13:22:30
    Taip, shlamshto gali rast. Gali rast ir detales visas i bagazine sudetas, visaip buna. Bet daugumoj viskas ok buna, labai reikia
ziuret, ka perki. Negalima pirkt praktiskai sveiku masinu aukcione(Copart, IAAI ir pan), nebent tai yra nedauztu masinu aukcionas,
nes ten buna condition report'as, o Coparte, IAAI aukcione masina perki tokia, kokia matai. O matai kartais maziau, nei yra. Taip
pat reikia ziureti, kad nebutu sveika masina ir Salvage ar pan title'as(masinos dokumentas), nes daznai vietiniai perka daug dauzta
masina, tada ja sutvarko ir vel aukcione parduoda kaip gera.

Anyway, ten galima rast ir labai neblogu variantu uz gera kaina.