Tema: Re: Automobilis is USA
Autorius: Markovich
Data: 2010-07-09 11:30:17
jei dyleris pasitaikys normalus (per ta kuri pirksi) tai viskas bus gerai,
  pats kazkada taip pirkausi mazda 3 ir konteinery truko tik 1 kalpoko nuo
rato, o visa kita kas matesi nuotraukose, tas ir buvo
kitas dalykas, ar viskas matosi tose nuotraukose, ypac jei jos nelabai
kokybiskos, man tarkim reikkejo dazyti 2 papildomas dalis, kuriu is anksto
neplanavau, tai tiek ziniu apie ta amerika, viskas su ja gerai, daugiau
problemu kyla su lietuveniskais meistriukais, katrie po to tas masinas
atkelineja

--
www.ratams.lt

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5263 (20100708) __________