Tema: Re: CROOSS: OT apie IPhone
Autorius: netavoreikalas
Data: 2010-07-06 16:45:46
turiu 3G nuo pernai rugsejo. stiklas siek tiek apsibraize, nes papuldavo
daznai i ta pacia kisene su kruva raktu ar monetu. Buvo pora kart
lengvai krites, tai tfu tfu tfu nieko. Tevas saviski kazkaip smarkiau
numete, tai siek tiek iskilo stiklas, bet dar puse metu po to naudojosi
kol nesibaige sutartis ir 3GS uz lita nedave :D
siaip tai zaislas kaip zaislas. Galima ir skambint ir sms rasyt, ir
pastu naudotis, interneto narsykle normali, kalendorius, priminimai,
viskas veikia. Yra navigacija, gali igo, tomtom isidet. Na ir siaip
appstore pilna visokio slamsto daugiau ar maziau naudingo.