Tema: Re: CROOSS: OT apie IPhone
Autorius: ManXP
Data: 2010-07-05 15:34:59
Man asmeniskai ten nepatogu ir debiliska yra viskas nuo A iki Z, kazko
konkretaus net neimanoma isskirt. Geriausia - pasiimk is to, kas ji turi
(jei tokiu pazisti) ir pasinaudok tuo telefonu bent kokia diena, darydamas
viska, ka darai iprastai - skambuciai, zinutes, dienotvarkes planavimas,
meilu skaitymas ir pan. Gal tau patiks, ir viskas pasirodys labai gerai
padaryta