Tema: Re: gesintuvo galiojimas ?
Autorius: gopas
Data: 2010-06-28 23:13:01
tai taip...bet esme kad pirma karta tikrintojas uzsimine, kad negerai, bet niekur neirase.
antra karta tikrintojas tikrai mate, nes buvo isedes i automobili, bet isvis nieko nesake.
o treciam va galu gale uzstrigo.

vienzo, su ta technikine tai ten siokia tokia loterija jeigu automobilis ne pirmos jaunystes.