Tema: Re: gesintuvo galiojimas ?
Autorius: gopas
Data: 2010-06-28 11:23:35
cia jauciu  kaip ant kokio tikrintojo uzsirausi.

man po masina palindo...sako tepalai prasisunke truputi, nu nedidelis trukumas. (del rankinio nepraleido).
kita ryta sutvarkau rankini, nuvaziuoju vakare i TA ir patampan tepalu prasisunkimas jau dideliu trukumu ir
dar plius uzkliuna air bag mirksinti lempute...kuri mirksejo jau senai ir pries tai du apziurinetojai nieko nesake.