Tema: Re: Nemenchyne - mano tevyne (del kamščių)
Autorius: VE
Data: 2010-06-22 21:21:47
Visko būna. Esu matęs mašinų kamštį nuo remontuojamo tilto ... Pereitą
savaitgąlį nustebino - bičiukai reguliavo eismą per Nemenčinės tiltą...
Manau, taip greičiau.
P.S. klausimas - nafig iš vis ten šviesoforas ? Seniau jo nebuvo, mašinos
laisvai prasilenkdavo. Nebent jei problemos būtų su fūrom apsilenkt ...

VE