Tema: Re: auto pardavimas i uzsieni
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-06-18 19:28:48
galima net lietuvišką techpasį su tranzitiniais išimt ant baltaruso vardo, tik jį patį turi turėt šalia prie regitros langelio, jausis, kaip belgas
o Primą užskaitau, nors čia jau baltarusio problemos turėtų būt, tau ta išve]žimo deklaracija nx nereikalinga
...mes tai bovijamės su tom deklaracijom, nes parduodam daug PVM'inių auto į ten

--
'(oo)'