Tema: Re: auto pardavimas i uzsieni
Autorius: DPi
Data: 2010-06-18 14:49:53
jau tema buvo ne pirma karta.
realiai turi paimti tranzitus,parasyti pirkimo-pardavimo sutarti ant
baltaruso,po to pas mutines tarpininkus (jei VLN regitros pastate yra firma
Prima,jie daro greitai,kaina 80Lt) kurie
daro exporto deklaracija.
Nors gali tik isregistruoti masina ir surasyti pirkimo-pardavimo sutarti,
belarusas gali pats
padaryt viska, bet nelabai jie nori taip...
Geriau priskaiciuok apiforminimui papildomai $ ir sutvarkyk viska.