Tema: Re: Q: Septynvieciai minivenai, +/-?
Autorius: Dede_Pranas
Data: 2010-05-28 16:28:41
as tau tiesiai sviesiai pasakysiu apie ta juodadarbiu arkliuka: del savo
svorio ir pakabos jis labai ir netgi labai labai zajebis stovi ant plento.
vairuoti - vienas malonumas. tiesa kaip keleiviams - hz. as vaziavau tik
karta vln-klp-vln uz vairo, buvau maloniai nustebintas, nes prisiskaites
grupsu diskusiju tikejausi labiau sunkvezimio ne busiko, o gavosi
atvirksciai. gal visi neiznomi proteviai virintojai buva :)