Tema: Re: Septynvieciai minivenai, +/-?
Autorius: Exo
Data: 2010-05-26 08:01:39
Nekreipkit dėmesio kad atsakiau būtent į šį postą, bet komentaras visiems... Jausmas toks kad neesat važiavę daugelis su voyageriu ilgoj kelionei... didesnės katastrofos turbūt būtų sunku rast. Sėdynės tragiškos diržai nepatogūs, važiuoja jis kaip didelis autobusas (visom prasmėm) - varginančiai, garso izoliacija prasta, salono apdaila visa barškanti nu ir t.t. Tiesa kalbu apie trečios(je ineklystu) kartos Voyagerį....

--
EXO
Vilnius, +37064445484