Tema: Re: nauja benzinine vejapjove Vilniuje, kokia, kur?
Autorius: zycha
Data: 2010-05-16 20:51:21
hm...
siule laukti savaite. Tipo gal atves 5521. Nelaukiau...
Pirmas ispudis- ajna na kaip sunku stumdyti ja po elektrines. Antroji puse
ryskiai niekada nepjaus. Zinoma, zole vietom buvo iki 20cm + po lietaus,
slapia. 10m pavaziuoji ir 60L kasikas pilnas. Su elektrine prakaitas
nepildavo :(
Yard-man nors it MTD brandas, bet pagal kokybe nuo MTD skiriasi diena ir
naktis.