Tema: Re: nauja benzinine vejapjove Vilniuje, kokia, kur?
Autorius: Vidas
Data: 2010-05-11 12:59:32
As pjoves ir su benzinine keleta kartu (skolinausi is kaimyno kai manoji
uzlinko). Ispudziai su benzinu kiek teigiamesni - ji didesne (maziau su
nupjauta zole lakstyti tekdavo :)), nasense. Sikart galvoju gal su pavara
pirkti - maziau stumdyti reikes :) Be to, ne visada sugebu periodiskai laiku
pjauti, tad tenka ir su didesne zole pakovoti.

Minusu matau tik garseniame burzgime (nors mano turteta elektrine irgi ne
pasaka buvo) ir tame, kad benzinas kartais baigiasi :)

Aciu!

Vidas