Tema: Re: Kaip su keliukais ir "fenais"?
Autorius: Shadowed
Data: 2010-03-29 12:04:54
px tie fenai man is viso cia toks kuriozas buvo.... zodziu varom 6dieni su draugu svest gimses, jis pirmas, as is paskos. Prienuose pamirksejau jam ilgom (tamsu jau buvo, apie puse 9), kokius tris kartus greit pamirksejau... ir tik pyst matau uz kokiu 20 metru mentu masina priparkuota be jokiu sviesu, tie po kelia laksto, pravaziuojant blykstelejo kazkas nuo vieno is ju, speju fotiko blykste... bbz, dabar jauciu koki laiskuti atsius su "pasveikinimu" kad mirksiu ilgom... o gal dar ka sugalvos... pz...