Tema: Re: Kaip gaut leidimą į "senvagę" įvažiuot Panevėžyje
Autorius: M
Data: 2010-03-26 11:48:36
Nu jauniesiems gal ir dzin, gali paeit (nors su tom vestuvimėm suknelėm
spėju nėra labai lengva), o man tai noras Cady pafotkint tokioj idomesnėj ir
gražesnėj vietoj, ten kur šiaip mašinų nebūna.
Kažkada su džipais Kaune laisvės alėjoj kažkokį renginį reklamavom, tai
išpirko organizatoriai savivaldybėje leidimukus ir visi buvo laimingi.
Turėtų ir Panevėžyje tai pavykti, tik idomu, kas už tai atsako ir kiek
pinigų tai kainuotų.