Tema: Re: Kaip gaut leidimą į "senvagę" įvažiuot Panevėžyje
Autorius: M
Data: 2010-03-26 10:18:43
nu aš tai jau prieš kokius 5-10 metų buvau. Man tai nostalgija gimtam
miestui, ir t.t
jei graži saulėta vieta tai man rodos faina turėtų būt.

O ka PNV grazesniu vietu nera? Na paskutini karta kai teko po senvage
pasivaiksciot (pries pora metu) ji visai niekuo nesuzavejo. 2 girti eidami
uzmete komentara "Kas bl#t pasakys kad senvage negrazi?", taip pat
suzavejo vyro skulptura su ant pasididziavimo uzmautu panaudotu preziku...
:)