Tema: Re: KASKO
Autorius: Virus
Data: 2010-03-18 16:54:47
O man tai kitas klausimas kilo - a nx ta 9 metu senumo Saab'a is
vis draust? Jei tau ikals - sumokes kaltininko civilinis. Vogt ju nieks
nevagia, nors ir prasyma pavogt uz lango uzkisi :) O uz kasko suma
+ pridejus francizes/nusidevejimus ziurek ne toki ir menka remonta
pasidaryt galima, IMHO.
--
Virus