Tema: Re: KASKO
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-03-17 20:53:17

> Man remontuoja automobilį, mano pasirinktas servisas. Tai jau yra
> paraštyta.
> Detalės irgi aptartos. Tai aš nešu sąskaitą draudimui ir kur matai dirvą
> ginčui
> su manim?

Tu draudikas. Atneshu saskaita ish savo serviso - "padangos permontavimas -
5000 Lt". Nematai dirvos ginčui su manimi?

Skirk du dalykus - remonta tavo pasirinktame servise ir žalos suma. Labai
retais atvejais draudikas i polisa iraso reikalavima, kad automobilis butu
remontuojaamas jo nurodytam servise. Taciau tai, kad tu automobily
remontuosi savam servise, tai nereiskia kad draudikas tokio remonto
saskaitas privalo moketi automatu.