Tema: Re: dviraciu laikikliai ant auto
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-08 09:31:36
svoris pofik, priekaba dar netiek uzspaudzia ( kai koks sodininkas su berete
meslo arba malku pasikrauna)

as senais laikais ( su sena masina, kai duslintuvas budavo tiesiai, o ne
zemyn) sudeginau vieno dviracio padanda per 100 km
tiesiog taip gavosi, kad ratas buvo tiesiai ant ismetimo vamzdzio , ir nuo
pastovaus karscio pradege :)